Integrasjoner
Telaris ERP tilbyr en sømløs måte å administrere bedriftens prosesser på, inkludert integrasjoner med ulike regnskapssystemer. Vi har utviklet flere integrasjoner for å automatisere økonomiske prosesser, redusere manuelle oppgaver og minimere feil.
Nedenfor finner du en oversikt over tilgjengelige integrasjoner som viser hvordan Telaris ERP kan fungere sammen med ditt regnskapssystem for en mer effektiv drift.
Tripletex og Telaris - sømløs integrasjon
Kunder | Kundeinformasjon overføres fra Telaris til Tripletex. | |
Personell | Ansattdata overføres fra Telaris til Tripletex. | |
Produkt | Produktinformasjon overføres fra Telaris til Tripletex. | |
Faktura | Fakturainformasjon synkroniseres mellom Telaris og Tripletex. | |
Kostnader og lagerjustering | Overføres fra Telaris til Tripletex. | |
Betalinger | Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til Tripletex. | |
Prosjekter | Prosjektinformasjon, inkludert avdeling, overføres fra Telaris til Tripletex. | |
Timegrunnlag | Overføres fra Telaris til Tripletex. | |
Leverandører | Leverandørnummer synkroniseres mellom systemene. |
Med denne integrasjonen kan Telaris ERP brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens Tripletex håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.
Fortnox - Regnskapsintegrasjon
Kunder | Kundeinformasjon overføres fra Telaris til Fortnox. | |
Personell | Ansattdata overføres fra Telaris til Fortnox. | |
Produkt | Produktinformasjon overføres fra Telaris til Fortnox. | |
Faktura | Fakturainformasjon synkroniseres mellom Telaris og Fortnox. | |
Kostnader og lagerjustering | Overføres fra Telaris til Fortnox. | |
Betalinger | Betalingsinformasjon synkroniseres mellom Telaris og Fortnox. | |
Prosjekter | Prosjektinformasjon, inkludert avdeling, overføres fra Telaris til Fortnox. | |
Timegrunnlag | Overføres fra Telaris til Fortnox. | |
Leverandører | Leverandørnummer synkroniseres mellom systemene. |
Med denne integrasjonen kan Telaris ERP brukes som et komplett A-til-Å-system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens Fortnox håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.
Unimicro - Regnskapsintegrasjon
Kunder | Kundeinformasjon overføres fra Telaris til Unimicro. | |
Faktura | Fakturahodeinformasjon synkroniseres mellom Telaris og Unimicro. | |
Kostnader og lagerjustering | Overføres fra Telaris til Unimicro. | |
Betalinger | Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til Unimicro. | |
Prosjekter | Prosjektinformasjon, inkludert avdeling, overføres fra Telaris til Unimicro. |
Med denne integrasjonen kan Telaris ERP brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens Unimicro håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.
PowerOffice - Regnskapsintegrasjon
Kunder | Kundeinformasjon overføres fra Telaris til PowerOffice. | |
Faktura | Fakturahodeinformasjon synkroniseres mellom Telaris og PowerOffice. | |
Kostnader og lagerjustering | Overføres fra Telaris til PowerOffice. | |
Betalinger | Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til PowerOffice. | |
Prosjekter | Prosjektinformasjon, inkludert avdeling, overføres fra Telaris til PowerOffice. |
Med denne integrasjonen kan Telaris brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens PowerOffice håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.
24SevenOffice - Regnskapsintegrasjon
Kunder | Kundeinformasjon overføres fra Telaris til 24SevenOffice. | |
Faktura | Fakturahodeinformasjon synkroniseres mellom Telaris og 24SevenOffice. | |
Kostnader og lagerjustering | Overføres fra Telaris til 24SevenOffice. | |
Betalinger | Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til 24SevenOffice. | |
Prosjekter | Prosjekt og avdeling overføres fra Telaris til 24SevenOffice ved fakturaeksport. |
Med denne integrasjonen kan Telaris brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens 24SevenOffice håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.
Xledger - Regnskapsintegrasjon
Kunder | Kundeinformasjon overføres fra Telaris til Xledger. | |
Faktura | Fakturahodeinformasjon synkroniseres mellom Telaris og Xledger. | |
Kostnader og lagerjustering | Overføres fra Telaris til Xledger. | |
Betalinger | Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til Xledger. | |
Prosjekter | Prosjekt og avdeling overføres fra Telaris til Xledger ved fakturaeksport. |
Med denne integrasjonen kan Telaris brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens Xledger håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.