Telaris ERP tilbyr en sømløs måte å administrere bedriftens prosesser på, inkludert integrasjoner med ulike regnskapssystemer. Vi har utviklet flere integrasjoner for å automatisere økonomiske prosesser, redusere manuelle oppgaver og minimere feil.

Nedenfor finner du en oversikt over tilgjengelige integrasjoner som viser hvordan Telaris ERP kan fungere sammen med ditt regnskapssystem for en mer effektiv drift.

Tripletex

Tripletex og Telaris - sømløs integrasjon

Kunder Kundeinformasjon overføres fra Telaris til Tripletex.
Personell Ansattdata overføres fra Telaris til Tripletex.
Produkt Produktinformasjon overføres fra Telaris til Tripletex.
Faktura Fakturainformasjon synkroniseres mellom Telaris og Tripletex.
Kostnader og lagerjustering Overføres fra Telaris til Tripletex.
Betalinger Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til Tripletex.
Prosjekter Prosjektinformasjon, inkludert avdeling, overføres fra Telaris til Tripletex.
Timegrunnlag Overføres fra Telaris til Tripletex.
Leverandører Leverandørnummer synkroniseres mellom systemene.

Med denne integrasjonen kan Telaris ERP brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens Tripletex håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.

fortnox

Fortnox - Regnskapsintegrasjon

Kunder Kundeinformasjon overføres fra Telaris til Fortnox.
Personell Ansattdata overføres fra Telaris til Fortnox.
Produkt Produktinformasjon overføres fra Telaris til Fortnox.
Faktura Fakturainformasjon synkroniseres mellom Telaris og Fortnox.
Kostnader og lagerjustering Overføres fra Telaris til Fortnox.
Betalinger Betalingsinformasjon synkroniseres mellom Telaris og Fortnox.
Prosjekter Prosjektinformasjon, inkludert avdeling, overføres fra Telaris til Fortnox.
Timegrunnlag Overføres fra Telaris til Fortnox.
Leverandører Leverandørnummer synkroniseres mellom systemene.

Med denne integrasjonen kan Telaris ERP brukes som et komplett A-til-Å-system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens Fortnox håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.

Unimicro

Unimicro - Regnskapsintegrasjon

Kunder Kundeinformasjon overføres fra Telaris til Unimicro.
Faktura Fakturahodeinformasjon synkroniseres mellom Telaris og Unimicro.
Kostnader og lagerjustering Overføres fra Telaris til Unimicro.
Betalinger Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til Unimicro.
Prosjekter Prosjektinformasjon, inkludert avdeling, overføres fra Telaris til Unimicro.

Med denne integrasjonen kan Telaris ERP brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens Unimicro håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.

poweroffice

PowerOffice - Regnskapsintegrasjon

Kunder Kundeinformasjon overføres fra Telaris til PowerOffice.
Faktura Fakturahodeinformasjon synkroniseres mellom Telaris og PowerOffice.
Kostnader og lagerjustering Overføres fra Telaris til PowerOffice.
Betalinger Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til PowerOffice.
Prosjekter Prosjektinformasjon, inkludert avdeling, overføres fra Telaris til PowerOffice.

Med denne integrasjonen kan Telaris brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens PowerOffice håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.

24sevenoffice

24SevenOffice - Regnskapsintegrasjon

Kunder Kundeinformasjon overføres fra Telaris til 24SevenOffice.
Faktura Fakturahodeinformasjon synkroniseres mellom Telaris og 24SevenOffice.
Kostnader og lagerjustering Overføres fra Telaris til 24SevenOffice.
Betalinger Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til 24SevenOffice.
Prosjekter Prosjekt og avdeling overføres fra Telaris til 24SevenOffice ved fakturaeksport. 

Med denne integrasjonen kan Telaris brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens 24SevenOffice håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.

xledger

Xledger - Regnskapsintegrasjon

Kunder Kundeinformasjon overføres fra Telaris til Xledger.
Faktura Fakturahodeinformasjon synkroniseres mellom Telaris og Xledger.
Kostnader og lagerjustering Overføres fra Telaris til Xledger.
Betalinger Betalingsinformasjon overføres fra Telaris til Xledger.
Prosjekter Prosjekt og avdeling overføres fra Telaris til Xledger ved fakturaeksport. 

Med denne integrasjonen kan Telaris brukes som et komplett A-til-Å system for bedriften, hvor Telaris håndterer avansert logistikk, ordregrunnlag, timer og kontroll over produksjon / prosjekter mens Xledger håndterer økonomi og regnskap. Sammen gir disse verktøyene din bedrift en helhetlig, effektiv og moderne løsning.

Andre integrasjoner

Kontakt oss