INNKJØP

Effektive innkjøp med Telaris

Innkjøp er en kritisk del av enhver virksomhet. Med vår innkjøpsmodul kan du optimalisere hele prosessen, redusere kostnader og sikre at du alltid har riktig vare på lager. Få bedre kontroll over leverandøravtaler, automatiser rutineoppgaver og forbedre arbeidsflyten med en skreddersydd løsning tilpasset din bedrifts behov.

lagerbilde

Hvorfor velge Telaris for innkjøp?

Vi gir deg en fleksibel og pålitelig løsning som kan tilpasses alt fra små bedrifter til store organisasjoner med komplekse innkjøpsprosesser. Vår innkjøpsmodul tilbyr skreddersydde løsninger tilpasset din bransje, enten du driver med salg, service, produksjon eller distribusjon. Vi sørger for automatiserte innkjøpsprosesser, som gir deg raskere og mer presis ordrebehandling, med mindre manuelt arbeid.

Med sanntidsoversikt over bestillinger, leveranser og lagerbeholdning unngår du forsinkelser og unødvendige kostnader – og du kan analysere innkjøpsmønstre og optimalisere strategien din fortløpende.

 

Digitaliserte innkjøpsprosesser

Bruker du for mye tid på manuelle bestillinger? Vi i Telaris digitaliserer og forenkler innkjøpsprosessen, slik at du alltid har riktige varer tilgjengelig – uten unødvendige kostnader. 

  • Bestillingsforslag basert på lagerstatus, sesongvariasjoner og salgsdata, så du kan optimalisere varelageret og unngå overbestilling.
  • Digitale godkjenningsrutiner for enklere og mer kontrollert innkjøp.
  • En egen modul som gir full støtte for leverandørers kataloger/prisfiler, med deres egen oppdaterte produktinformasjon og deres avtalepriser.

Effektivt leverandørsamarbeid

Gode leverandørforhold gir bedre forutsigbarhet. Med våre løsninger får du oversikt over leverandørene dine og priser slik at du har full kontroll.

  • Oversikt over leverandører så du kan administrere alle dine leverandører på ett sted.
  • Full tilgang til leverandørkataloger med produkter og deres priser.
  • Enkelt oppdatering av leverandørpriser ved prisøkning.
  • Full oversikt over historikk på innkjøp mot ordre og lager.

Sanntidsdata og rapportering

Få innsikt i innkjøpsmønstre og optimaliser innkjøpsstrategien din med sanntidsdata. Med et brukervennlig og tilpasset dashboard kan du enkelt overvåke kostnader og identifisere potensielle besparelser.

  • Mulighet for tilpassede rapporter og for å analysere og holde kontroll på innkjøp og inngående logistikk.
  • Full oversikt med innkjøp, og alle andre moduler samlet i samme system.

Vil du vite mer om Telaris?

Ta kontakt med oss for å vite hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift.