Vil du vite mer om Telaris?
Ta kontakt med oss for å vite hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift.
Effektive innkjøp med Telaris
Vi gir deg en fleksibel og pålitelig løsning som kan tilpasses alt fra små bedrifter til store organisasjoner med komplekse innkjøpsprosesser. Vår innkjøpsmodul tilbyr skreddersydde løsninger tilpasset din bransje, enten du driver med salg, service, produksjon eller distribusjon. Vi sørger for automatiserte innkjøpsprosesser, som gir deg raskere og mer presis ordrebehandling, med mindre manuelt arbeid.
Med sanntidsoversikt over bestillinger, leveranser og lagerbeholdning unngår du forsinkelser og unødvendige kostnader – og du kan analysere innkjøpsmønstre og optimalisere strategien din fortløpende.
Bruker du for mye tid på manuelle bestillinger? Vi i Telaris digitaliserer og forenkler innkjøpsprosessen, slik at du alltid har riktige varer tilgjengelig – uten unødvendige kostnader.
Gode leverandørforhold gir bedre forutsigbarhet. Med våre løsninger får du oversikt over leverandørene dine og priser slik at du har full kontroll.
Få innsikt i innkjøpsmønstre og optimaliser innkjøpsstrategien din med sanntidsdata. Med et brukervennlig og tilpasset dashboard kan du enkelt overvåke kostnader og identifisere potensielle besparelser.
Ta kontakt med oss for å vite hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift.